Reklama za pomocą materiałów drukowanych

(ang. Desktop Publishing ? publikowanie zza biurka) ? termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin

Reklama za pomocą materiałów drukowanych Opakowanie bez brandingu nie może istnieć na dzisiejszym rynku. Ostatnio możliwe są nawet nieduże nakłady, wystarczy znaleźć: .

Desktop Publishing - Wikipedia uczy czym jest DTP

DTP (ang. Desktop Publishing ? publikowanie zza biurka) ? termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku1. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


Encyklopedyczna definicja obrazu drukowego

Obraz drukowy ? obraz taki sam pod względem kształtu, jak ten, który pojawi się później na odbitce uzyskanej w danej technice drukowania, czyli obraz miejsca zetknięcia się środka drukującego (farba drukarska, toner, tusz, atrament) z podłożem drukowym (papier, tektura, folia).

Obraz drukowy różni się od obrazu gotowego produktu jedynie tym, że nie uwzględnia powiększania się i deformacji szczegółów obrazu wynikających z wsiąkliwości środka drukującego w podłoże, rozmazywania się tego środka, smużenia, łączenia kropel, zalewania na rogach i tym podobnych zjawisk.

Pojęcie obrazu drukowego jest wykorzystywane przy omawianiu techniki druku w poszczególnych rodzajach urządzeń drukujących ? w szczególności istotne jest, gdzie obraz ten pojawia się po raz pierwszy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Obraz_drukowy


Zagadnienie poligrafii

Poligrafia to bardzo szeroka dziedzina w której skład wchodzi wiele usług i zagadnień związanych z grafiką, publikacja treści, drukiem i wiele więcej. Nic więc dziwnego, że dobrych specjalistów z tej dziedziny jest niewielu i są rozchwytywani na rynku pracy.

Oczywiście jest to praca dość odpowiedzialna, niezależnie od stanowiska, na którym dana osoba pracuje. Należy pamiętać, ze wszystkie prace są tworzone pod większe lub mniejsze publikacje. Kiedy chodzi o nakłady liczące tysiące sztuk to presja jest jeszcze większa, a przecież za każdy błąd w takim druku trzeba kłaść własną głowę, ze wszystko będzie w prządku.



© 2019 http://gadzetyreklamowe.wroclaw.pl/